Åbent for alle!

Vores kommende arrangement ‘Fra Hvalp til Jagthund i Danmarks Jægerforbund’ er åbent for alle interesserede.
Meld dig til, uanset om du er medlem i en af  DRK’s regioner,  eller om du blot er interesseret i jagt og hundetræning – alle er velkomne!

Læs med her om det spændende foredrag:
Vi får den 22. oktober 2018 kl. 19.00 besøg af jagthundekonsulenten fra Danmarks Jægerforbund, Henrik Vestergaard Hove-Nielsen. Han vil under overskriften “fra hvalp til jagthund” tage udgangspunkt i at skabe fundamentet for et godt forhold mellem hund og fører ved positiv forstærkning i indlæringen. Henrik vil også komme ind på, hvor stor betydning den daglige omgang som familiehund har på uddannelsen som jagthund og herunder vigtigheden af at træne hver dag ud fra at ”minimere muligheden for fejl”.
Henrik vil afsætte tid til at besvare spørgsmål af enhver art om jagthunde efter foredraget.

Der vil være kaffe og kage.
Foredraget afholdes i mødelokalet ved MB Jagt – Fiskeri – Fritid i Hobro (Erhvervsparken 11, 9500 Hobro)

KLIK HER FOR TILMELDING!

DELTAGERLISTE – FOREDRAG

Faktaboks:
Henrik V. Hove-Nielsen er 48 gammel og har hele livet, både privat og professionelt, arbejdet med hundetræning. Henrik er født og opvokset med jagthund, både ruhåret hønsehund og golden retriever. Sidenhen har Henrik været tjenestehundefører ved politiet, hvoraf en stor del af tiden var som instruktør på politiets hundeskole. Sideløbende med dette var Henrik i en længere periode tilknyttet Danmarks Jægerforbund som ekstern instruktør. Henrik har siden 1. januar 2015 været ansat som jagthundekonsulent ved Danmarks Jægerforbund, og Henrik har i dag selv 3 cockerspaniel.

Vi glæder os til at se dig!

2018-10-02T18:07:15+00:00oktober 2nd, 2018|Categories: Nyhed|