Et godt tip!

Med den nye persondatalov, skal vi alle acceptere fremtidig visning af vores oplysninger på kataloger til prøver osv.
Derfor har vi fået et lille tip fra vores allesammens Connie Svane, der netop laver kataloger til de officielle prøver:

Manglende navn og adresse i katalogerne.
Man kan gå ind på hundeweb.dk under “Min side” og derefter “Min profil” der går man ind på Mine oplysninger i katalog m.v og sætter hak/flueben til at alle oplysninger kommer med i katalogerne, indtil man evt. ønsker noget andet.

Det er meget let, og så er man fri for at gøre det til hver prøve/udstilling, som man jo åbenbart tit glemmer.

Ha’ en god dag 🙂

2018-08-14T07:12:56+00:00august 14th, 2018|Categories: Webudvalg|