Et veloverstået Hold DM

TILLYKKE – OG TAK FOR OPBAKNINGEN!

Årets hold DM er veloverstået, og vi ønsker KÆMPE TILLYKKE til de placerede fra Sydsjælland, Nordjylland og Midtjylland!
De nordjyske drenge endte som 2.vindere – kun 2 point fra vinderne!

Det var en skøn dag med udfordrende poster, hvor både førere og hunde fik vist, at de er blandt Danmarks bedste!
Vi bringer her billederne af de vinderplacerede – stemningsbilleder og reportage fra dagen kommer i næste Retriever-blad 🙂

Der lyde et TUSIND TAK til prøveleder Mette Urup, der forhåbentlig har nydt en fridag her dagen derpå.
Os, der har fulgt Mette i kulissen kan skrive under på, at planlægningen af Hold DM har krævet mange kræfter, tid og et kæmpe overblik. Og vi er altid blevet mødt med et smil og masser af motivation – det har været en fornøjelse!

Til slut også et tusind tak til alle hjælpere, postmestre og tilskuere – med jeres opbakning blev Hold DM 2019 en konkurrencedag i den helt rette ånd. Vi er glade for at så mange mødte op her på toppen af Danmark!

Mvh. regionsledelsen

2019-06-02T16:57:19+00:00juni 2nd, 2019|Categories: Uncategorized|