Fællesskabet 2017-09-17T10:46:19+00:00

Fællesskabet

I DRK Nordjylland er vi alle enige om, at vi bliver nødt til at give en hånd med for at holde standarden høj på vores arrangementer og træningstilbud.
Derfor har vi en forventning om, at der hjælpes på en prøve, hvis man tilmelder sig træning. Dette koncept køres i de fleste af DRK’s regioner, og det er samtidig en fremragende mulighed for at se noget spændende hunde-arbejde på tætteste hold. Som ny kan det være lidt grænseoverskridende at tilmelde sig som hjælper, men der vil altid være en eller flere, der tager sig godt af de nye. Ud over at lære en masse om at føre hund, får man i løbet af en hjælper-tjans også mange nye bekendtskaber i de andre hjælpere. Vi ser ofte, at disse bekendtskaber udvikler sig til træningskammerater og bidrager til vores gode sociale fundament – det skal nemlig være sjovt at føre hund!

Se de seneste nyheder her...

Nordjyden

Læs det nyeste fra Nordjyden