Foredrag: Førstehjælp til hunde

Husk vores foredrag d. 16/9 🙂
Tilmelding er åben for alle – også ikke-medlemmer!

Foredrag med dyrlæge Søren Haubro fra Familiedyrlægerne i Hobro

Tid: Mandag d. 16/9-19 kl. 19-22
Sted: Vejgaard bibliotek

Beskrivelse: foredrag med dyrlæge Søren Haubro fra Familiedyrlægerne i Hobro. Han vil fortælle om førstehjælp til hunde. Hvordan plejer man sår og rifter? Hvad gør man ved en skåret pote? Hvordan lægger man en forbinding? Kan man gøre noget ved Watertail? Hvad hvis min hund rykker en klo af? Hvordan hjælper man en halt hund? Hvad bør jeg have i medicinskabet til min hund? Foredraget bliver krydret med lidt konkrete eksempler, da Søren vil vise forskellige ting og metoder på et par hunde.

Foredraget er aktuelt for alle med hund. Jagthunde kan komme til skade på jagt. Markprøvehunde kan komme til skade på prøver eller til træning. Familiehunde kan komme til skade på lufteturen. Mulighederne er mange, så her får du mulighed for at få lidt grundviden med i bagagen.

Pris:
50,- kr for medlemmer
75,- kr for ikke-medlemmer.
Prisen er inkl kaffe og kage.

For tilmelding: KLIK HER!

Mvh Aktivitetsudvalget

2019-08-29T17:53:41+00:00august 29th, 2019|Categories: Uncategorized|