Glædelig Jul & Godt Nytår!

2017 er ved at gå på hæld, og vi i Regionsledelsen vil ønske alle vore medlemmer en rigtig glædelig jul samt et godt nytår. Vi håber, at I får nogle fredelige og hyggelige dage sammen med venner, familie – og ikke mindst jeres skønne hunde, der nok håber på en ekstra godbid, lidt hyggetræning i dagslys og måske en god lang gåtur i den dejlige nordjyske natur.

Vi vil benytte lejligheden til at sige TAK for godt samarbejde til alle jer, der gør en forskel og tager del i klubarbejdet som frivillig hjælper, instruktør, udvalgsmedlem osv.
Også TAK til de medlemmer, der byder ind med forslag, meninger og deltagelse i vores arrangementer og træning. DRK Nordjylland bliver en dynamisk og velfungerende klub, når vi får jeres input og I viser medansvar – det er en sand fornøjelse at arbejde for jer og med jer!

Samtidig kan vi oplyse, at Prøveåret 2018 for DRK Region Nordjylland er lagt på hjemmesiden. Vi byder på UWT, 2x WT, C-prøve, B-prøve i forskellige terræner, Holdudtagelse og et spændende Trippelarrangement. Klik ind på Kalenderen og meld jer endelig til: Klik her!

Der er også åbnet op for tilmelding som hjælper til vores arrangementer. Vi er MEGET taknemmelige over alle jer, der tager jer tid til at hjælpe en dag i løbet af året – uden jer vil det ikke være muligt at holde de gode prøver, vi er kendt for! Hvad enten du er prøvedeltager eller hjælper, så meld til og vær med til at skabe en god prøve-dag for os alle.

Vel mødt, og vi ses derude i 2018 🙂

2017-12-19T21:55:38+00:00 december 19th, 2017|Categories: Uncategorized|