Hjææælp!!! vi mangler hjælpere til UWT

hejsa alle I gode folk i DRK!

d. 26/1 holder DRK Nordjylland årets første UWT, og tilmeldingerne til selve prøven er godt i gang.
MEN vi mangler hjælpere til at afvikle prøven for de tilmeldte deltagere.

DRK Nordjylland giver morgenmad, frokost, eftermiddagskage samt drikkevarer gennem hele dagen.
Der er mødetid ca. kl. 07, og vi forventer at være færdige kl. 16 (nærmere info får I fra prøveleder en uges tid inden prøven)
Vi søger kastere/udlæggere af dummier samt 1-2 yderligere hjælpere i administration/praktisk. Umiddelbart har vi tilstrækkeligt med skytter.

Har du ikke prøvet at hjælpe til en prøve før, så frygt ikke! Vi tager godt imod dig, og der vil naturligvis være mange erfarne, der gerne vil guide dig igennem dagen – og vi er faktisk ret søde allesammen 🙂

Kan du afse en dag i en god sags tjeneste, så meld dig meget gerne til via dette link: HJÆLPER TIL UWT 26.01.2019

På forhånd TUSIND TAK 🙂 🙂

2019-01-02T22:41:29+00:00januar 2nd, 2019|Categories: Prøve|