Jubilæumsarrangement for DRK Nordjyllands medlemmer

DRK Nordjylland fejrer 50års jubilæum den 22.juni i Støvring!

Dagen fejres med en spændende og udfordrende Jubilæums WT efterfulgt af god mad og hyggeligt samvær for alle medlemmer af DRK Nordjylland.
Arrangementet er gratis, og vi håber at mange vil melde sig på WT og/eller fællesspisning – så vi sammen kan fejre vores hyggelige klub 🙂

WT afholdes fra morgenstunden, og fællesspisning med pattegris, sodavand, fadøl, kaffe og kage startes omkring kl 14.00
Husk at melde jer til – der er separate tilmeldinger, så man har mulighed for at deltage i fællesspisning, selvom man ikke deltager på WT’en:

Jubilæums WT – DRK Nordjylland

Fællesspisning – DRK Nordjylland

Og skulle det ske, at nogen vil hjælpe med at afvikle WT’en for deltagerne eller hjælpe med maden eller opstilling af telt og borde, så meld jer endelig til på hjælper-tilmeldingen 🙂

Hjælper til Jubilæumsarrangement – DRK Nordjylland

Vi glæder os til at fejre DRK Nordjylland sammen med vores skønne medlemmer!

Mvh. Aktivitetsudvalget

2019-05-02T19:53:57+00:00maj 3rd, 2019|Categories: Aktivitetsudvalg|