Jule og Nytårshilsen fra din Region

Når højtiden nærmer sig, reflekterer mange af os over året, der er gået; glæder, sorger og alt det imellem.
Når jeg tænker over året i regionen, er min første tanke taknemmelighed!

I regionsledelsen er vi dybt afhængige af hjælp. Uden instruktører, pladsformænd, medlemmmer af udvalg og ikke mindst prøveledere, terrænværter, sponsorer, dommere og hjælpere, er vi ikke i stand til at videreudvikle regionen.
TAK til alle for et år, hvor vi har udbudt en bred vifte af hold, prøver, skuer og arrangmenter for medlemmer,  instruktører – og ikke mindst gennemført disse med stor succes!

Også en stor tak for input til vores forskellige tiltag i Regionsledelsen – disse er med til at vores beslutninger bliver truffet med så bred en viden som muligt.

Tak til mine kollegaer i Regionsledelsen – I er en fornøjelse at arbejde sammen med.

Glædelig jul og godt nytår – og endnu engang TAK!

Sanne Vig Jeppesen, Regionsleder i DRK Nordjylland

2018-12-21T10:05:01+00:00december 21st, 2018|Categories: Regionledelsen|