Juleskue 2019

Juleskue den 7. december 2019.

Sommerferien er godt i gang og inden vi har set os om er det igen blevet tid til juleskue i Nørager.

Dommerne er på plads og vi er i gang med at sørge for at tilmeldingen kan være via hundeweb, så kritikker og katalog bliver nemmere at holde styr på.

Skueleder Bent Rasmussen .
Skueassistent Randi Andersen.

Dommer i Ring 1, hvor vi har Golden, Flat, Curly, Chesapeake og Toller, vil være Nadzorova Lillia fra Ukraine.
Dommer i Ring 2, hvor vi har Labrador, vil være Berit Lund fra Norge.

Dommerbeskrivelse: KLIK HER!

Skuet vil foregå i Sortebakkehallen i Nørager som det plejer – dog skal I selv medbringe borde og stole som noget nyt i år.

Link til tilmelding vil være at finde på hjemmesiden ca. 1/9, så hold øje med kalenderen og spred budskabet, så vi igen i år får en god dag med mange hunde og glade hunde-ejere!

Vi er blevet bekendt med, at vi sidste år havde overset nogle, der plejer at sponsere præmier – det beklager vi og håber I vil kontakte os, så I kan komme på vores sponsorliste. Kontakt Tina Kristensen på dyrefarmen2207@gmail.com

Vi glæder os til at se jer 🙂
På vegne af skueudvalget, Tina Kristensen

2019-08-11T19:37:07+00:00august 11th, 2019|Categories: Uncategorized|