Kom frisk til foredrag!

Det er ved at være sidste chance for at tilmelde sig foredraget ‘Fra Hvalp til Jagthund i Danmarks Jægerforbund’.
Foredraget er 22/10 i lokalerne ved MB Jagt i Hobro.

Meld til og få en god aften sammen med andre hundeførere – arrangementet er åbent for alle (også ikke-medlemmer af DRK).
For tilmelding: KLIK HER!

Lidt om foredraget:
Jagthundekonsulent Henrik Vestergaard Hove-Nielsen fra Danmarks Jægerforbund vil under overskriften fra ”hvalp til jagthund” tage udgangspunkt i at skabe fundamentet for et godt forhold mellem hund og fører ved positiv forstærkning i indlæringen. Henrik vil også komme ind på, hvor stor betydning den daglige omgang som familiehund har på uddannelsen som jagthund og herunder vigtigheden af at træne hver dag ud fra at ”minimere muligheden for fejl”.
Henrik vil afsætte tid til at besvare spørgsmål af enhver art om jagthunde efter foredraget.

Faktaboks:
Henrik V. Hove-Nielsen er 48 gammel og har hele livet, både privat og professionelt, arbejdet med hundetræning. Henrik er født og opvokset med jagthund, både ruhåret hønsehund og golden retriever. Sidenhen har Henrik været tjenestehundefører ved politiet, hvoraf en stor del af tiden var som instruktør på politiets hundeskole. Sideløbende med dette var Henrik i en længere periode tilknyttet Danmarks Jægerforbund som ekstern instruktør. Henrik har siden 1. januar 2015 været ansat som jagthundekonsulent ved Danmarks Jægerforbund, og Henrik har i dag selv 3 cockerspaniel.

Vi glæder os til at se jer!
Med venlig hilsen Aktivitetsudvalget

2018-10-16T17:50:18+00:00oktober 16th, 2018|Categories: Nyhed|