Nose Work og Walk Up træning

Det er absolut ingen hemmelighed, at vi i DRK Nordjylland er MEGET glade for vores instruktører, der gør et kæmpe stykke arbejde for at holde vores region velsmurt med spændende træningshold i løbet af året.
Og allerede fra starten af 2019 er der masser af hold og valgmuligheder i kalenderen.
TUSIND TAK TIL VORES INSTRUKTØRER – I ER SÅ SEJE!!!

Ud over de hold, vi har offentliggjort, kan vi tilbyde et par hold mere med start i februar – de er netop lagt i kalenderen!
Kig med her:

Nose Work i Sæby
Start tirsdag 12/2
Tilmeldingen åbner tirsdag 15/1, kl. 17.00

Walk Up træning
Start lørdag 9/2
Her er interessetilmelding, så man kommer automatisk på venteliste og der efterfølgende trækkes lod om pladserne.

Medlemmer af DRK Nordjylland har fortrinsret, men medlemmer af andre regioner er naturligvis velkomne, såfremt der er plads.

Vi glæder os til at træne med dig 🙂

2019-01-13T21:16:07+00:00januar 13th, 2019|Categories: Træning|