Officelle deltagerlister

GODT NYT!

NemTilmeld har lavet en mulighed for at vise deltagerlister offentligt på de pågældende arrangementer i kalenderen.
Efter Persondataloven trådte i kraft i maj 2018 har vi manuelt opdateret deltagerlister og indsat i kalendertilmeldingerne, når vi har haft tid.

Fra nu af ser det lidt anderledes ud, når I tilmelder jer til et arrangement i DRK Nordjylland:

Samtykke-teksten er formuleret ud fra de oplysninger, vi ønsker at vise offentligt. Det er som hovedregel førers fulde navn og hundens navn+stambogsnummer. Der bliver ikke oplyst telefonnummer eller mailadresser offentligt. Disse fremsendes til instruktøren/arrangøren efter tilmeldingsfristen udløb.

Fremadrettet skal I blot gå ind på arrangementet i kalenderen (som I plejer) og så bladre helt ned i bunden – forbi reklamen – og så er deltagerlisten der.
Hvis man vælger IKKE at give samtykke til at stå offentligt, vil man ikke fremgå af den officielle liste, men stadig tælle som en deltager på holdet.

Deltagerlisten bliver opdateret med det samme, når man har tilmeldt sig – tryk evt F5 for at opdatere siden, hvis du vil tjekke, at du er på listen.

Der bliver en lille overgangsperiode, da vi har fremtidige kalendertilmeldinger, hvor der allerede er deltagere på – så dem kører vi på den gamle måde med manuelle lister.

Ha’ en skøn dag 🙂
Mvh Webudvalget