Opdatering vedr. COVID-19

Med henvisning til Dansk Retriever Klubs udmelding vedr. COVID-19:

Regionsledelsen i DRK Nordjylland aflyser alle aktiviteter i regionen frem til 25/3/2020.

Kursister på igangværende træningshold, samt de hold, der starter op i perioden, vil blive kontaktet omkring det videre forløb.
Hav tålmodighed – der er mange involverede, og vi skal nok komme hele vejen rundt.

For at læse udmeldingen fra Dansk Retriever Klub: KLIK HER!

4 Officielle prøver i april:

På nuværende tidspunkt er de 4 officielle prøver i april IKKE aflyst.
Dog kan det ændre sig, alt efter, hvordan situationen udvikler sig!

Prøverne er officielle prøver, og dermed er det DRK hovedklubben samt Labrador-ledelsen, der har den endelige beslutning omkring disse.
Vi har naturligvis tæt dialog med disse og orienterer både her på siden, samt direkte til deltagere, hjælpere, dommere osv., HVIS det bliver besluttet, at prøverne skal aflyses.

Privat træning:

Som udgangspunkt anbefaler vi at træne alene med sin hund i den kommende periode.

Vælger man på trods at træne flere sammen, henstiller vi til, at man følger sundhedsmyndighedernes anvisninger samt bruger sin sunde fornuft.
Hold forsamlingen på et så lavt antal deltagere som muligt, hold min. 2 meters afstand til hinanden og kør direkte hjem efter træningen.

Regionsledelsen er altid klar til at besvare spørgsmål – kontaktoplysninger kan findes på vores hjemmeside – KLIK HER!
(Vi henstiller til at det er Regionsleder Sanne Vig Jeppesen, der kontaktes)

Vi følger situationen tæt og opdaterer så snart, der måtte være ændringer/nyheder, der er relevante for vores klub.

Pas på hinanden og brug jeres sunde fornuft!

Regionsledelsen

2020-03-12T12:16:46+00:00marts 12th, 2020|Categories: Uncategorized|