Piver din hund?

Piver din hund, når I træner eller er på prøve?
Ifølge vores instruktører ses det desværre ofte på træningspladserne, at hundene piver under træningen – og når de skal sidde i ro.
Dette kan være et tegn på stress – vidste du det?

Vidste du også, at DRK Nordjylland holder et foredrag netop om stress og dennes påvirkning på hunden?

Deltag i foredraget og få større indblik i den udfordring, mange af os døjer med – og måske finder vi nøglen til at løse udfordringen?
Der tages udgangspunkt i et fastlagt oplæg samt dialog med deltagerne, så der vil være mulighed for at få belyst nogle af jeres specifikke udfordringer relateret til stress.

Foredraget afholdes mandag 11/3, kl. 18.30 på Vejgaard Bibliotek.

Se mere og meld til her: KLIK HER!
Tilmeldingen er åben frem til mandag kl. 12.00 – og der er åbent for både medlemmer og ikke-medlemmer!

Vi glæder os til at se dig!

Mvh Aktivitetsudvalget

2019-03-08T09:48:51+00:00marts 8th, 2019|Categories: Aktivitetsudvalg|