Positiv udvikling i hjælper-gerningen

På de 2 første af årets prøver er det simpelthen lykkes prøvelederne at skaffe hjælpere i god tid inden arrangementets afholdelse. Så både den nyligt afholdte UWT og den kommende C-prøve er bemandet med hjælpere – DET ER SÅ GODT GÅET OG VIRKELIG FANTASTISK!! Et kæmpe tak til de hjælpere, der har meldt sig 🙂

Vi håber den gode udvikling fortsætter i resten af 2020!

Et af de kommende arrangementer i kalenderen mangler dog lidt hjælpere, så her håber vi at kunne få jeres hjælp 🙂
Det er til Jagt- og Udeliv-messen i Års, der afvikles over en weekend – og her er der 4 hold á 3-4 timer, man kan vælge imellem.

I bund og grund handler det om at repræsentere DRK Nordjylland og fremvise vores dejlige retrieverhunde. Det er nogle hyggelige dage med masser af mulighed for en sludder med de besøgende på messen.
Deltager man som hjælper, er der fri adgang til messen i den tid, man ikke er hjælper – det er jo win/win 🙂

For mere info og tilmelding: KLIK HER!

Vi glæder os til at se dig og din hund!

2020-02-06T20:26:09+00:00februar 7th, 2020|Categories: Uncategorized|