Ringtræning og trimmekursus!

Så er der godt nyt til udstillingshunde og andre hunde, der ønsker at snuse til udstillingsverdenen 🙂

Skueudvalget tilbyder Ringtræning og trimmekursus, så man kan være helt up to date til de kommende skuer/udstillinger.
Læs med herunder!

Ringtræning:
Er du kørt træt i den traditionelle tilgang til ringtræning/udstilling? Ønsker du mere glæde, fart og personlighed, når du udstiller?
Denne træning er inspireret af de metoder, som Gerard O’Shea bruger, men træningen er tilpasset vores skønne retrievere.
På dette hold ser vi både på den store helhed og på den mindste detalje i træningen. Her kombinerer vi positiv træning, samarbejde og glæde i vores ringtræning. Udstilling skal være en LEG for hunden og for handleren.

Der er plads til både udstillingsnørden, skabs-udstilleren, jagthunden og nybegynderen på holdet.
ALLE kan være med uanset træningsniveau – det kræver bare positiv indstilling!

Der er tilmelding fra gang til gang. For yderligere info og tilmelding: KLIK HER!

Trimmekursus:
Gentagelse/opfølgning på forårets succes, hvor glade hunde-ejere fik fif af en erfaren udstillings-fører.
Der var positive tilbagemeldinger, og derfor er der nu plads til nye (og gengangere), der vil komme bedst muligt fra land i udstillingsringen med sin hund.

For yderligere info og tilmelding: KLIK HER!

Vi glæder os til at træne og trimme med dig 🙂

2018-08-19T17:03:32+00:00august 19th, 2018|Categories: Udstilling|