Sidste frist! Kom til et spændende foredrag d. 11/3

Det er lige op over – så skynd dig at melde til det spændende foredrag mandag d. 11/3.
Vi lukker tilmeldingen torsdag 7/3.
Alle er velkomne – og opslaget må gerne deles i andre foreninger/klubber med fokus på hundetræning 🙂

Tilmelding: KLIK HER!

Beskrivelse af foredraget:
Træningssæsonen er i gang, prøvesæsonen er lige rundt om hjørnet, og måske mærker du allerede nu den spirende nervøsitet. Men hvad sker der egentlig med os, når vi bliver stressede, og hvordan påvirker det vores hunde?

Denne aften sætter Hanne Marie Friborg fra Hundeskolen Trofast fokus på:

• Den gode relation og samarbejdet mellem hund og menneske.
  • Stress forståelse; hvordan stress påvirker kroppen og hjernen, heruder forståelse af ydre såvel som indre påvirkninger mm.

Formålet er at give dig en større forståelse for, hvad der sker i dig og i din hund, når I er under pres, samt se på, hvordan vi kan arbejde med selv at bevare ro og overblik i en presset situation.

Foredraget bliver en kombination af oplæg og dialog ud fra de ting, der optager jer, der deltager i foredraget.

Datoen for foredraget er d. 11.marts kl. 18.30 til 21.30 på Vejgård Bibliotek.

Tilmeldingen er åben for både medlemmer og ikke-medlemmer!

Pris: 100kr for medlemmer. 125 for ikke-medlemmer.

2019-03-04T21:25:12+00:00marts 4th, 2019|Categories: Aktivitetsudvalg|