Stemningsbilleder

Her er stemningsbilleder fra afslutningen fra et par stykker af de mange hold, der har kørt i DRK Nordjylland 🙂

1) Linda Heby Christensens hold i Jægerum Søpark afsluttede med en Begynderklasse-prøve med 4 poster.
Jesper Thomsen var mødt op som  dommer til prøven – tusind tak til Jesper!
Prøven blev sluttet af med grill og kage!

2) Bent Kristensens begynderklassehold i Frederikshavn afsluttede i april
(webudvalget beklager den lange ekspeditionstid 🙂 )

Vi går ud fra, at der rent faktisk var hunde med på holdet – hi hi hi 🙂

3) Maria Petersens Brugsprøvehold i Frederikshavn havde udfordringer med alt det vand, der lå på træningspladsen. Så der måtte tænkes kreativt med platforme til en sit/bliv øvelse. Og sørme om hundeførerne også blev trænet i dummykast – en god ting at kunne!

4) Vi slutter af med vores Regionsleders unge hund, der har tænkt kreativt i tilfælde af, at hun skulle glemme hundenes fodringstid 🙂

HA’ EN DEJLIG WEEKND!!

2019-06-13T22:45:05+00:00juni 15th, 2019|Categories: Uncategorized|