Veloverstået Årsmøde

Regionsledelsen takker for det flotte fremmøde til Årsmødet!
Vi synes det er en dejlig tradition at starte med fællesspisning og hyggesnak.

En stor tak til Holger Blom Davidsen for at styre slagets gang!

Referatet fra mødet er under udarbejdelse og kommer snarest på hjemmesiden sammen med Regnskab 2019 og Budget 2020 – vi skal naturligvis nok give lyd, når det er klar.

Et vigtigt punkt på aftenen, var uddeling af pokalen ‘Årets Nordjyde’, der gives til et medlem, der har gjort en ekstraordinær indsats i klubben. Det er en pokal, vi glæder os over at kunne uddele, da de frivillige kræfter jo er dét, der bærer klubben – og vi er så taknemmelige for alle, der giver et nap med 🙂

Årets nordjyde 2019 blev Søren Peter Norup:

Pokalen går til Søren Peter Norup, der en myreflittig herre, der har været medlem af klubben siden 2005, men efter sigende har været med i periferien flere år forinden.
En herre, der tør at tage initiativer og er utroligt tjenestevillig og hjælpsom! Hænderne er skruet godt på, og han er opfindsom!
Søren Peter er både en flittig instruktør og tager en kæmpe tørn med regionens trailer, som han har indrettet med sirligt hylde/boks system, så der fuldstændig styr på alt.
Den er altid fyldt op, opryddet og top-klar til den pågældende prøve. Han bringer den til prøven og tager den med hjem igen – og derimellem er der altid rum til en hyggesnak og lidt sjov og ballade.
SP; du er et KÆMPE aktiv for klubben, og vi er taknemmelige for al din hjælp!

Efter mødet har vi konstitueret os:

Sanne vig Jeppesen – Regionsleder
Mette Thomsen – Viceregionsleder
Jette Søndergaard – Kasserer
Nana Hingelberg – Sektretær
Kai Arnesen – Medlem
Jette Jordan Jensen – Medlem
Ole Thomsen – Medlem
Linda Heby Christensen – 1. suppleant
Anne Sophie Schou – 2. suppleant

Der skal lyde et stort tak til Axel Lottrup for hans kæmpe indsats i klubben – både i Regionsledelsen, Træningsudvalget og som prøveleder.
Vi har nydt at arbejde sammen med dig i Regionsledelsen, og vi kommer til at savne dig!

Samtidig er det velkommen til Ole Thomsen, som vi glæder os til at samarbejde med.

Hjemmesiden er opdateret med kontaktinfo!

God weekend!
Mvh Regionsledelsen