WOW! En sjov dag!

TUSIND TAK til Aktivitetsudvalget for deres fremragende Sommerafslutning idag!

Vi, der deltog i dagens arrangement, kan alle skrive under på, at vi fik en masse gode oplevelser med vores hunde – og ikke mindst fik vi mødt andre hundepassionerede folk fra Regionen.
Vi var bredt repræsenteret med Markprøvehunde, Udstillingshunde, Familiehunde, Jagthunde, Eftersøgningshunde og  Lydighedshunde – og det var spændende at høre om, hvordan andre træner deres hund 🙂

Vi blev delt op i 3 blandede hold, og Aktivitetsudvalget havde arrangeret 6 spændende og kreative poster, der var anderledes end dét, vi normalt beskæftiger os med:

• Markering med bind for øjnene
  • Dirrigering med bind for øjnene og en hjælper på siden
  • Tilbagesending efter æg
  • Frit søg med bamser
  • Kaninslæb til snuderne
  • Hjemkald over pølser

Det var skægt at se, hvordan alle hunde og førere gik til opgaverne med stor iver – og med masser af grin igennem hele dagen!

Afslutningsvist blev vi forkælet med pulled rådyr-burger – mums!

Her er lidt stemningsbilleder  – tjek også separat opslag på Facebook, hvor der ligger videoer og flere billeder 🙂

2018-06-24T21:23:13+00:00juni 24th, 2018|Categories: Aktivitetsudvalg|